2 Mayıs 2013 Perşembe

İKİ YENİ KUMAŞ VE BİTEN KUMAŞTAN HARFLERİM

Dün  kumaşçıya gidip uzun zamandır aklımda olan fisto kumaşımı aldım. Yaz geldi malum , ben yazın üniforma gibi beyaz yüzücü atletlerden giyerim ama penye olması pek içime sinmezdi.Kışın bir mağazada görmüştüm o zamandan aklımda kumaştan atlet yapmak.Tabi uygun kalıp bulmak vardı.Birkaç kalıp arasından nisan ayının burdasındaki bu büstiyere karar verdim.Tabi biraz uzatmam gerekecek.Fotoğraftaki ortadaki model.

Bir de bunu aldım.Bluz dikmek istiyorum ama model konusunda kararsızım.Sade V yaka yapıp kollarını volanlı yapmak istiyorum ama volanlı kolu nasıl yapıcam onu bilmiyorum.Sizin fikirlerinize ihtiyacım var.

 Bu da burada paylaştığım kumaş harflerin bitmiş hali.Ama süslemek için ne yapsam bilemedim.Yazarken aklıma geldi, tokalardan sevimli küçük nesnelerle birleştirebilirim.Sizce?

11 yorum:

  1. Ne kadar güzel çalışmalar, çok beğendim yazıyı, aynı fikirdeyim tokalardan çıkma güzel nesnelerle süslenebilir. Büyük şehirlerdeyseniz harika düğmeler var insanlar yeni yıl süslerinde bile kullanıyorlar o da olabilir;) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Ful Atölye' blogundaki arkadaşımızı Romalı Helen'e benzettiniz sanırım, ben de aynı fikir deyim o gün yayınlanan bluzda o tarz bir esinti va;) güzeldi.. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim gooogoook. Mahalesef büyük bir şehirde değilim.Farklı birşeyler bulmak benim için mucize olur ancak.
    Bu arada evet fotoğrafı görünce birden çağrışım yaptı:)

    YanıtlaSil
  4. pınarcım anlattığın modelin resmi varsa koy yardımcı olabiliriz belki..bu arada beyaz kumaşın ne kadar da güzel..ikinci kumaşın da zor dikilen kumaşlardan gibi..kolay gelsin..güle güle dik..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Ceyda, aslında ikinci kumaş vizkon kumaş.Dikimi kolay ama ,modelin benzerini araştırayım bulursam koyacağım.

    YanıtlaSil
  6. kumaştan atlet fikri ilginç geldi,eminim çok güzel olacaktır. sabırsızlıkla bekliyorum canım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba blogunu yeni keşfettim
    .
    Benimde moda blogum var
    beklerim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Duygu hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Şeker gibi olmuş!

    YanıtlaSil
  10. Sahibi gibi ablası.Hattta sahibi daha şeker:)

    YanıtlaSil
  11. beyaz kumaş dökümlü bir kumaş değil. en azından öyle görünüyor. bu yüzden bol salaş şeyler yerine biraz daha dar üst kalıplarla çalışmalısın, hafif bele oturan bir gömlek ya da pensli bluzlar olabilir. ya da hafif kloş bir etek:))

    YanıtlaSil