25 Eylül 2013 Çarşamba

BAYKUMAŞÇILAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR.

Arkadaşlar küçük yerlerin sıkıntıları malum pek kumaş seçeneğimiz yok.Online satış yapan bir site şahane oldu.BAYKUMAŞ sitesi en azından benim için büyük nimet.Bir de bilen bilir hamileyim.Artık üst beden kıyafetlerime de sığamıyorum .Sizden ricam sipariş verdiğiniz kumaşlardan ;
       1) Bluz dikmeye uygun olan kumaşların numaralarını
        2) Özellikle penye kumaşlarıı merak ediyorum.Acaba neler dikilir vs.
Sitede oldukça geniş bilgi var aslında ama direkt kumaşı görenlerden fikir almak daha yerinde olur diye düşündüm
Eğer bunlar hakkında bilgi verebilirseniz rahatlıkla sipariş verebilirim diye düşünüyorum.Şimdiden teşekkür ediyorum hepinize.

4 yorum:

  1. selam canım baykumaştan bana kumaş geldi penyeleri gerçekten çok güzel ama numaralarını bilmiyorum..
    tavsiye ederim canım..
    bu arada çekilişimede beklerim canım,kumaş hediye ediom..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bence baykumasa bir mail atin tugce hanim varmis ilgilisi cok ilgiliymis kendisi,bende siparis verecegim penyelerden mail atmayi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de gezındım sitede ancak çok belli değil desenler falan ..seçemedim ben de ....

    YanıtlaSil
  4. Bir de şu adrese bak: http://www.misskumash.com/anasayfa Kumaş fiyatları pek ucuz sayılmaz ama madem ki dikiyoruz iyi olsun değil mi? Baykumaşa baktım ama pek içime sinmedi. Orada kumaşın cinsini bilgisayar ekranından anlayamadım.

    YanıtlaSil