30 Eylül 2013 Pazartesi

HAMİLE PANTOLONU

Bir süredir normal pantolonlarıma giremiyorum.Hazır olarak 2 adet pantolon almıştım ama bir tane de diksem fena olmaz dedim.Az önce kalıbını çıkardım kısmetse bu gün dikmeyi planlıyorum. Kalıp Burda dergisi 2012 şubat sayısında 125 numaralı modeli.




Fotoğrafları bir türlü düzeltemedi kusura bakmayın.
 
 
Bir de kızıma battaniye işlemek istiyorum kanaviçeden netten araştırdım birkaç  model buldum ama sizlerin de fikrini almak istedim.Sizce nasıllar?
Bunun renklerini beğendim.

Bunda kahverengi yerine ne kullanabilirm?




Fikirlerinizi bekliyorum bayanlar.Bir de fotoğrafların çoğunu netten aldım arapça bir siteydi.


 

 

11 yorum:

  1. arılı olan çok güzel bence :) birde punch nakışı ıle yapılıyormus oda guzel olabılır...Gule gule kullansın ...

    YanıtlaSil
  2. Ari veya minnie olabilir.ne guzel bir duygu degilmi.

    YanıtlaSil
  3. Fikriye kesinlikle:) Bana kalsa herşeyini ben yapıcam.Eşim eğer kanaviçeyi yaparsan kızarım , boşuna kendini yorma dedi ama dinleyeceğimi sanmıyorum.Nedime hanım punch nakışını hiç denemedim yapabilirmiyim bilmiyorum.
    Fikirlere teşekkürler bayanlar.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle Allah tamamına erdirsin , me mutlu telaslardir bu telaşlar , hem hamile hem hamarat .Size de maşallah diyorum .Ben mor fiyonklu ayıyı beğendim ❤️, selamlar

    YanıtlaSil
  5. Canım o pantolon kalıbının bel bandını biraz kısalt bence Cook uzun ... Ben 15cm ilk band yapmıştım nerdeyse 6.aya kadar o şekilde giydim.....son dıktıklerımde ise bel bandı uzun yaptım kalıptaki gibi ancak yine de kısalt bes cm kadar derim ..yine de sen bilirsin ;))))

    YanıtlaSil
  6. Ayıcık favorimi :))diğerleri de cici ama....

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Nilgün:) Bu gidişle tüm modelleri de kullanacağım herhalde :)
    Burcu senin diktiğin pantolonu beğenmiştim aynısı olmasına sevindim .Tavsiyene ayrıca teşekkürler.Peki ne taraftan kısaltma yapacağım oyuk olan kısımdan mı yoksa düz olan taraftan mı?

    YanıtlaSil
  8. Miki çok şeker eminim çokta güzel olacaktır. Güzel günlerde sıcacık kullanırsınız inşallah ana kız :)

    YanıtlaSil
  9. şimdi cevap yazabiliorum cnm kusura bakma..şayet kalıptaki bel bandını kullanacaksan üst kısımdan 10-15 cm kadar kısa yap demek istedim...şayet daha karnın çok büyümemeişşe(5-6. aya kadar ) ; düz bir parça kes(belbandının kalıbını kullanmadan ) 1 karış yüksekliğinde..onu ekle. en üst kısmına da lastik ekle.. instagram hesabın var mı ?? ordan beni bul,senin için foto ekleyebilirim..

    YanıtlaSil
  10. şimdi cevap yazabiliorum cnm kusura bakma..şayet kalıptaki bel bandını kullanacaksan üst kısımdan 10-15 cm kadar kısa yap demek istedim...şayet daha karnın çok büyümemeişşe(5-6. aya kadar ) ; düz bir parça kes(belbandının kalıbını kullanmadan ) 1 karış yüksekliğinde..onu ekle. en üst kısmına da lastik ekle.. instagram hesabın var mı ?? ordan beni bul,senin için foto ekleyebilirim..

    YanıtlaSil