29 Mart 2016 Salı

Kruvaze ve cizgili

Burda dergisinin  bu sayısını çok beğenmiş ama kaçırmıştım  . Neyse ki aynı yaz istanbula gittiğimde  buldum. Kapak modeli için  aldım dergiyi . Ne zamandır aklımdaydı nihayet instagramdan bol bol kas alabilme imkanına kavuşunca hemen dergisi çıkardım ve diktim bluzumu

Aslında işten ve evden fırsat kaldık diki yorum ama fırsat olmuyordu çok fazla o nedenle burayı da boşaldım biraz. Ama sanırım biraz daha rahatım artık.  Bir de fotoğraf konusuna daha rahatım artık.  
Geçen günlerde de bu bağlama li bluz bitirdim. Bu modelin v yakalısından bir elbise bir de bluz var aklımda. 

9 yorum:

  1. Elinize sağlık çok şık olmuş her ikisi de. Güzel günlerde giyilsin. Modeli döndürmek önden iç içe geçirmek yerine direk kruvaze olacak şekilde diktiniz sanırım, benim de aklımda var birkaç tane kruvaze gömlek dikmek, ilham verici bir yayın olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim.Aslında kumaşı dondurerek nasıl yapılır bilmiyorum . Modelin orjinali daha farklıydı. Yani gömleğini uçları boşta kalıyordu. Ben de biraz daha uzatıp arkada bağladım.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş çık ta yakışmış. Her ikisini de güzel günlerde giyin

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ikisi de ayrı güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Canım çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Her ikisi de şahane olmuş,ellerinize sağlık,güle güle giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Vallahi çok uzun olmuştu birseyler paylaşmayı ama sizleri takip ediyordum sessiz sedasız.

      Sil
    2. Ve cok güzel şeyler dikiyordunuz hepiniz de. İmreniyordum vallaha

      Sil